HM Gordon przystępuje do AD - Hurtownia Motoryzacyjna Gordon

Hurtownia Motoryzacyjna Gordon ma przyjemność ogłosić, że dołączyła do Autodistribution International (ADI) jako 25. partner. Decyzja została podjęta 28.11.2018 przez zarząd HM Gordon oraz zarząd ADI i obowiązuje od 1 stycznia 2019 roku.

Od momentu powstania w 1991 r. Gordon zbudował solidną sieć na obszarze Polski: firma prowadzi magazyn centralny (Zamość) i 5 magazynów regionalnych (Radom, Olsztyn, Ruda Śląska, Gdańsk i Chojnice) dostarczających towar do 156 placówek na terenie całego kraju. Gordon zatrudnia 1500 osób. Obrót krajowy na poziomie około 200 mln € w częściach zamiennych do samochodów osobowych i ciężarowych, narzędzi i sprzętu plasuje firmę wśród głównych graczy na polskim rynku wtórnym przemysłu motoryzacyjnego.

Jacek Gordon, założyciel i właściciel Gordon/AD Polska jest podekscytowany nowym zwrotem, które to przyłączenie oznacza dla jego firmy: „Nasza firma rozwija się z sukcesami przez ostatnie lata, budując efektywną sieć logistyczną i solidną bazę klientów. Dzisiejszy rynek motoryzacyjny stawia przed jego uczestnikami wiele wyzwań, wierzę, że przynależność do ADI zapewni nam narzędzia, dzięki którym te wyzwania przekształcą się w szanse. Liczymy na rozwój naszego biznesu dzięki know-how posiadanemu przez ADI (oraz jej partnerów) w zakresie m.in. marketingu koncepcyjnego (AD Garage), danych technicznych czy szkoleń dla mechaników (Euro!Car), a także rozszerzenia portfolio dostawców i marek dostępnych w ofercie. Ten rozwój przyniesie korzyści naszym klientom i napędzi naszą strategię wzrostu!”

ADI jest pewna, że znalazła odpowiedniego partnera w Polsce. Thomas Vollmar - prezes ADI - komentuje nowe partnerstwo: „Doszliśmy do wniosku, że Gordon jest dynamicznie rozwijającą się firmą, reprezentującą wysoki poziom profesjonalizmu i opartą na solidnych fundamentach, a także posiadającą ambicje wspólne z naszymi. Od 1 stycznia AD Polska i jej załoga zapewni nam dotarcie z koncepcjami AD do uczestników polskiego rynku aftermarket dla zapewnienia korzyści klientom i dostawcom”.